Centraal overzicht

Eenvoudig en snel al jouw dossiers met bijhorende gegevens terugvinden in hetzelfde dashboard. Voorkom onnodig opzoekwerk in e-mails, notities en het platform van de overheid.

Status van projecten

Als dienstverlener met verschillende projecten is het moeilijk om de status van ieder project bij te houden. Heeft de klant al een getekende offerte doorgestuurd? Is de subsidieaanvraag gebeurt? Is mijn factuur betaald via het platform van de overheid? Met de KMOP Admin kan je per project eenvoudig zien wat er al gebeurt is en waar nodig acties ondernemen.

Universele zoekfunctie

Op zoek naar iets specifiek van een klant of dossier? Zoek tussen projecten, klanten, groepen, evaluaties en e-mails van de overheid op een eenvoudige manier.

Kmo-portefeuille inbox

De overheid verstuurt e-mails op bepaalde sleutelmomenten zoals de aanvraag van een subsidie, de betaling van een factuur, enz. Om opzoekwerk te vermijden koppelen we deze berichten aan een dossier zodat je deze steeds kan terugvinden.

  • Werk sneller

    Alles wordt een pak eenvoudiger als alle basiscommunicatie vanuit hetzelfde platform gebeurt. Het resultaat: een mooie tijdswinst en een pak minder frustraties.

  • Blijf op de hoogte

    Is er een bepaalde manuele actie nodig? Dan houden wij jou eenvoudig op de hoogte. We gaan voor totaalontzorging.

  • Beheer trainingen

    Eenvoudig een overzicht zien van welke training wanneer valt en wie er aanwezig was? We got you covered.

  • Bespaar tijd en geld

    Bespaar gemiddeld 1 uur aan administratie per dossier door gebruik te maken van de KMOP Admin. Tijd die vrijkomt bij jezelf of jouw administratief medewerker.

Voor wie is de KMOP Admin?

De KMOP Admin is een tool gebouwd door en voor kmo-portefeuille erkend dienstverleners. De tool van de overheid is zeker nuttig, maar alle communicatie en verplichtingen die er zijn als dienstverlener vallen daar niet onder. Dat is waar ons werk start.

  • Verdwijnt met KMOP Admin de volledige administratie?

    Helaas, dat is niet mogelijk. We zorgen wel voor een altijd up-to-date overzicht en automatiseren de volledige flow waar mogelijk. Zo kunnen we de administratie per dossier beperken van gemiddeld 1 à 2 uur tot ongeveer 30 minuten. Bovendien kunnen we jouw eindklant beter van dienst zijn door hen automatisch op de juiste momenten op te volgen.
  • Welke kosten komen in aanmerking voor subsidie via de kmo-portefeuille?

    Via de kmo-portefeuille komen verschillende kosten in aanmerking voor subsidie. Hier zijn enkele voorbeelden van kosten die in aanmerking kunnen komen:
    • Externe opleidingen en opleidingsadvies
    • Adviesdiensten op het gebied van innovatie, strategie, marketing, enz.
    • Haalbaarheidsstudies en projectmanagementadvies
    • Coaching en begeleiding van ondernemers
    • Kosten voor het opstellen van een ondernemingsplan
    • Kosten voor de ontwikkeling of verbetering van websites en e-commerceplatforms
    • Investeringen in digitalisering en automatisering van bedrijfsprocessen
    • Kosten voor certificeringen en keuringen
    Het is echter belangrijk om te vermelden dat niet alle kosten in aanmerking komen voor subsidie. Voor een accuraat overzicht verwijzen we graag naar de website van de kmo-portefeuille zelf.
  • Wat zijn de termijnen voor het indienen van een subsidieaanvraag?

    Je kunt de subsidieaanvraag indienen tot 14 kalenderdagen na de aanvang van de prestaties. Onthoud dat je ook alle vereiste procedures voor registratie moet voltooien binnen deze 14 kalenderdagen. KMOP Admin houdt automatisch rekening met deze periode en herinnert automatisch de aanvrager op de juiste momenten.
KMOP Admin zorgt ervoor dat we onze administratie op orde hebben en een degelijke communicatie naar de klanten voeren rond de KMO Portefeuille.

Probeer nu gratis!

Geen creditcard nodig.