Eenvoudig en snel al jouw dossiers met bijhorende gegevens terugvinden in hetzelfde dashboard. Voorkom onnodig opzoekwerk in e-mails, notities en het platform van de overheid.
Als dienstverlener met verschillende projecten is het moeilijk om de status van ieder project bij te houden. Heeft de klant al een getekende offerte doorgestuurd? Is de subsidieaanvraag gebeurt? Is mijn factuur betaald via het platform van de overheid? Met de KMOP Admin kan je per project eenvoudig zien wat er al gebeurt is en waar nodig acties ondernemen.
Op zoek naar iets specifiek van een klant of dossier? Zoek tussen projecten, klanten, groepen, evaluaties en e-mails van de overheid op een eenvoudige manier.
De overheid verstuurt e-mails op bepaalde sleutelmomenten zoals de aanvraag van een subsidie, de betaling van een factuur, enz. Om opzoekwerk te vermijden koppelen we deze berichten aan een dossier zodat je deze steeds kan terugvinden.
De KMOP Admin is een tool gebouwd door en voor kmo-portefeuille erkend dienstverleners. De tool van de overheid is zeker nuttig, maar alle communicatie en verplichtingen die er zijn als dienstverlener vallen daar niet onder. Dat is waar ons werk start.
KMOP Admin zorgt ervoor dat we onze administratie op orde hebben en een degelijke communicatie naar de klanten voeren rond de KMO Portefeuille.