Automatische communicatie

Voor eindklanten is het proces niet altijd even duidelijk, we automatiseren en vereenvoudigen de communicatie zodat je per project gemiddeld 1u aan administratie en opvolging bespaart.

Subsidieaanvraag

Een van de meest voorkomende problemen is de klant die de subsidie niet op tijd aanvraagt bij de overheid of vragen heeft over welke zaken hij/zij moet invullen. Vanuit de KMOP Admin sturen we berichten met alle nodige informatie en herinneren we de klant indien de deadline van de aanvraag nadert.

Betalingen naar de overheid en dienstverlener

Na de subsidieaanvraag moet de klant nog steeds zijn/haar deel storten, we automatiseren de opvolging hiervan en zorgen ervoor dat dit niet wordt vergeten. Zelfs wanneer je een factuur uitstuurt die betaald moet worden via de kmo-portefeuille melden we dit op een duidelijke manier aan de klant en volgen we op waar nodig.

Voor wie is de KMOP Admin?

De KMOP Admin is een tool gebouwd door en voor kmo-portefeuille erkend dienstverleners. De tool van de overheid is zeker nuttig, maar alle communicatie en verplichtingen die er zijn als dienstverlener vallen daar niet onder. Dat is waar ons werk start.

KMOP Admin zorgt ervoor dat we onze administratie op orde hebben en een degelijke communicatie naar de klanten voeren rond de KMO Portefeuille.

Probeer nu gratis!

Geen creditcard nodig.