Dienstverleners
Als erkend dienstverlener weet je als geen ander dat er heel wat administratie nodig is bij ieder dossier. Gelukkig hebben we daar een oplossing voor!

Ontdek alle voordelen
Dit waren slechts enkele van de features die we hebben ontwikkeld in de KMOP Admin, lees verder over de voordelen die je als dienstverlener ervaart als je gebruik maakt van deze tool.
-
Verdwijnt met KMOP Admin de volledige administratie?
Helaas, dat is niet mogelijk. We zorgen wel voor een altijd up-to-date overzicht en automatiseren de volledige flow waar mogelijk. Zo kunnen we de administratie per dossier beperken van gemiddeld 1 à 2 uur tot ongeveer 30 minuten. Bovendien kunnen we jouw eindklant beter van dienst zijn door hen automatisch op de juiste momenten op te volgen. -
Welke kosten komen in aanmerking voor subsidie via de kmo-portefeuille?
Via de kmo-portefeuille komen verschillende kosten in aanmerking voor subsidie. Hier zijn enkele voorbeelden van kosten die in aanmerking kunnen komen:- Externe opleidingen en opleidingsadvies
- Adviesdiensten op het gebied van innovatie, strategie, marketing, enz.
- Haalbaarheidsstudies en projectmanagementadvies
- Coaching en begeleiding van ondernemers
- Kosten voor het opstellen van een ondernemingsplan
- Kosten voor de ontwikkeling of verbetering van websites en e-commerceplatforms
- Investeringen in digitalisering en automatisering van bedrijfsprocessen
- Kosten voor certificeringen en keuringen
-
Wat zijn de termijnen voor het indienen van een subsidieaanvraag?
Je kunt de subsidieaanvraag indienen tot 14 kalenderdagen na de aanvang van de prestaties. Onthoud dat je ook alle vereiste procedures voor registratie moet voltooien binnen deze 14 kalenderdagen. KMOP Admin houdt automatisch rekening met deze periode en herinnert automatisch de aanvrager op de juiste momenten.
KMOP Admin zorgt ervoor dat we onze administratie op orde hebben en een degelijke communicatie naar de klanten voeren rond de KMO Portefeuille.
Probeer nu gratis!
Geen creditcard nodig.