Bespaar tijd

Elk dossier vraagt om zorgvuldige aandacht, zowel om de klant te ondersteunen bij de diverse stappen als om te garanderen dat je volledig conform de regels handelt. De KMOP Admin maakt dit proces eenvoudiger en automatiseert het, waardoor er gemiddeld 1 uur per dossier wordt bespaard.

Weg met manuele administratie

De KMOP Admin zorgt ervoor dat de klant de juiste gegevens krijgt voor de subsidieaanvraag en wordt herinnerd waar nodig. Je kan met een druk op de knop een offerte laten ondertekenen, een enquête versturen, certificaten aanmaken, enz. Tal van automatisaties zorgen ervoor dat het werken met de kmo-portefeuille niet een administratieve rompslomp wordt voor jou als dienstverlener.

Voor wie is de KMOP Admin?

De KMOP Admin is een tool gebouwd door en voor kmo-portefeuille erkend dienstverleners. De tool van de overheid is zeker nuttig, maar alle communicatie en verplichtingen die er zijn als dienstverlener vallen daar niet onder. Dat is waar ons werk start.

KMOP Admin zorgt ervoor dat we onze administratie op orde hebben en een degelijke communicatie naar de klanten voeren rond de KMO Portefeuille.

Probeer nu gratis!

Geen creditcard nodig.