Het gebruik van KMOP Admin brengt heel wat voordelen met zich mee, lees verder om ze allemaal te weten te komen.
De KMOP Admin biedt een tal van functies die ontworpen zijn om jou als dienstverlener tijd te besparen. Tijd die je kan gebruiken om klanten verder te helpen en jouw bedrijf te doen groeien.
Door het centraal overzicht weet je steeds de status van elk dossier. Heeft de klant zijn subsidieaanvraag gedaan? Is de offerte ondertekend? Is de betaling al uitgevoerd?
Met de KMOP Admin ben je volledig in orde met de administratieve vereisten die de overheid stelt. Een audit kan ieder moment plaatsvinden, zonder voorbereiding van jou.
Communicatie naar jouw eindklant gebeurt via een druk op de knop en via slimme automatisaties. Dit voor zowel de subsidieaanvraag, betaling, evaluaties, …
Bespaar gemiddeld 1 uur aan administratie per dossier door gebruik te maken van de KMOP Admin. Tijd die vrijkomt bij jezelf of jouw administratief medewerker.
De KMOP Admin is een tool gebouwd door en voor kmo-portefeuille erkend dienstverleners. De tool van de overheid is zeker nuttig, maar alle communicatie en verplichtingen die er zijn als dienstverlener vallen daar niet onder. Dat is waar ons werk start.
KMOP Admin zorgt ervoor dat we onze administratie op orde hebben en een degelijke communicatie naar de klanten voeren rond de KMO Portefeuille.