Veel dienstverleners hebben schrik van een aankomende audit en moeten ad hoc alles in orde brengen. Door de KMOP Admin te gebruiken ben je sneller volledig in orde met de administratieve vereisten en kan je eender welk moment een audit doorlopen.
Kan je bewijzen dat je een evaluatie hebt gevraagd? Heb je een getekende offerte? Staan de juiste gegevens op jouw uitgereikt certificaat? De KMOP Admin zorgt ervoor dat je geen enkele stap overslaat en dat de administratieve vereisten vanzelfsprekend in orde zijn.
Als dienstverlener moet je bij ieder dossier heel wat administratie in orde brengen. Via de applicatie kan je met een druk op de knop aanwezigheidslijsten laten ondertekenen, evaluaties uitsturen en certificaten genereren.
De KMOP Admin is een tool gebouwd door en voor kmo-portefeuille erkend dienstverleners. De tool van de overheid is zeker nuttig, maar alle communicatie en verplichtingen die er zijn als dienstverlener vallen daar niet onder. Dat is waar ons werk start.
KMOP Admin zorgt ervoor dat we onze administratie op orde hebben en een degelijke communicatie naar de klanten voeren rond de KMO Portefeuille.